"Contele" ISC-ului

28.11.2009 22:02

După ce am m-am făcut cu o cenzură de gr. 3 pentru Dumnezeu ştie ce că eu nu ştiu, m-am hotărât ca să iau aminte de ce se întâmplă pe #15 şi să anunţ prin intermediul blog-lui şi pe alţii.

Prin urmare, oricine doreşte să trimită „ştiri” de pe ISC îi rog să facă o captură a ecranului (apăsaţi tasta PrtSc sau Print Screen sau Print scr aflată în partea dreaptă sus a tastaturii) deschideţi un documnet word sau dacă nu aveţi Office-ul instalat deschideţi Paint-ul (Start/Programs/Accessories/Paint) daţi Paste (Ctrl+V sau Edit/Paste) salvaţi imaginea şi trimiteţi-mi-o la adresa sccolumna@gmail.com.

Eu una nu mai am de gând să accept ca unii care au intrat în grupul suport să ne jignească pe #15 fără ca administratorii să ia vreo măsură. Acum un an când am trimis o reclamaţie am aflat că nu se iau în considerare decât reclamaţiile care provin de la membrii suport aşa că am stat „pe bară” şi mi-am exprimat punctul de vedere atunci când vedeam că se trece peste limita bunului simţ.

În schimb am vâzut ieri un lucru oribil. Violare, parcă îşi spunea, probabil acelaşi personaj cu Contele, Lupul sau cum şi-o mai spune, a prins curaj după ce i s-a aprobat contul de membru suport. Şi de cine credeţi că s-a luat de data asta? De Ender. El (cel mai probabil e un el) un începător în ale scrabble-ului şi cu moralitate îndoielnică a avut tupeul să se ia de de un om de valoare al scrabble-lui românesc, cum este Ender. Wow! Ce lucru admirabil pentru el şi ce curaj a căpătat acoperindu-se de calitatea de membru suport, a avut astfel ocazia să arate lumii ISC-ului ce muşchi are. Probabil că s-ar fi luat de alţii dacă nu i-ar fi căzut, cine ştie cum, Ender cu tronc. Şi începură disputele. Ca să spui că Ender joacă cu scrabbromul este echivalent cu a face o afirmaţie ca „pământul este plat”. Şi cine s-a găsit să spună că Ender şi ceilalţi membrii ai ISC-ului sunt scrabromisti? Tocmai unul care se ascunde în spatele a o grămadă de id-uri şi în spatele calităţii de membru suport. Măcar acum s-a luat de un bărbat dar nu am văzut să aiba şi tupeul să-l ameninţe cu bătaia cum a ameninţat câteva doamne de pe ISC. Eu una nu mă consider o doamnă şi dacă are tupeul să-mi transmită că mă prinde şi mă bate sunt de acord să stabilim o întâlnire! Să vedem cum se descurcă cu bărbatul de lângă mine!!!

Mai rău. El care ameninţă femeile, „bărbatul mortal”,  s-a gândit că Ender ar arăta mai bărbat fără barbă. Ha, ha, ha! Unde crede acest personaj că se găseşte bărbăţia unui bărbat! Cu siguranţă el face sex cu barba sau cu nasul.

După circul de aseară unde protagonistul principal  Violare sau cum îşi spunea (un nume potrivit pentru un „bărbat adevărat”) a avut un rolul principal de om cu o moralitate îndoielnică şi s-a simţit probabil ca un Sfinx, el – musculosul împotriva celorlalţi care nu au rămas indiferent la insultele aduse lui Ender, au mai fost şi altele şi continuă să fie fără ca cineva să ia măsuri împotriva acestor „oameni”.

Sunt conştientă că începând această campanie împotriva unora de pe ISC pot să fiu exclusă. Nu cred că acest lucru e o pierdere. Dacă nu am făcut absolut nimic şi am fost cenzurată pentru o lună de zile, mă pot aştepta la orice. Ceea ce mă doare în această perioadă este că nu pot să-mi salut prietenii sau să le trimit un mesaj însă, şi mai dureros mi se pare faptul că nu sunt nici măcar anunţaţi atunci când îmi trimit un mesaj că nu am dreptul să le răspund.

„Felicitări” celor care lasă să fie jignite personalităţi ale scrabble-lui românesc şi care cenzurează oameni nevinovaţi. Este calea cea „dreaptă” pe care trebuie să o urmeze. În felul acesta vor păstra canalul „curat”.

 

Back

Topic: "Contele" ISC-ului

Date 09.12.2009

By canal15

Subject comm

Reply

Mi-a placut articolul, insa mai sunt oameni ca idiotul ala. Sa nu il uitam pe adelin cu toate nickurile lui, sa nu uitam de unealto, sa nu uitam de romicel, de speed11, si nu in ultimul rand de domnul isop.

STARSlist Page Rank TOP-RO - Top siteuri din Romania