Gânduri din Bucovina

12.04.2010 19:48
Originals.ro
Hristos a înviat!

Sufletele noastre speram că  au înviat odată cu învierea lui Iisus Hristos pregătindu-se de o nouă etapa a vieții, un alt examen. Cu ajutorul lui Dumnezeu am ajuns în Bucovina, mai exact în Suceava la etapa naționala, unde am întâlnit tineri din toate județele țării.  Am avut ocazia  de a cunoaște  o altă perspectivă  de a privi  viața și lucrurile, un nou stil, noi oameni, și printre toate acestea am aflat cu bucurie în suflet alte activități ce le desfășoară și întreprind  alți tineri de o seama cu mine sau mai mari, printre care și scrabble.

Personal, am descoperit acest ’’joc  al mintii‘’ cu ajutorul unei femei extraordinare, fiindu-mi  și profesoară la scoală, căreia îi mulțumesc  și în viitor cu siguranță îi voi fii recunoscătoare că a pus o caramidă la dezvoltarea mea. La început îmi era frică, nu știam ‘’cu ce se mănâncă’’, mă gândeam că e pierdere de timp, nu eram  foarte bine informată.

În ciuda acestor temeri am început să joc și eu scrabble , bineînțeles la un nivel foarte scăzut, însă există o vorbă din popor “pofta vine mâncând”. Bucovina, m-a ajutat să descopăr și să întâlnesc și alți tineri cu această preocupare. Citeam pe fața lor împlinirea și bucuria  pe care o aveau când ne povesteau cum se desfășoară la ei în județ, scrabble.

Această excursie m-a ajutat să realizez și să conștientizez importanța acestui joc de care se bucură mulți.

Dragii mei, dacă nu ați găsit până acum împlinirea și bucuria, o puteți  găsi în acest joc al minții , care vă dezvoltă cultura, prin care vă puteți deprinde multe abilități și gândiți-vă la un lucru: nu sunteți singurii care fac aceasta. Fiecare zi reprezintă un examen; trebuie să știm să îl trecem, iar pentru aceasta  avem nevoie de cultură.

Cristina

 

Back

Topic: Gânduri din Bucovina

No comments found.

STARSlist Page Rank TOP-RO - Top siteuri din Romania