Să facem prezentările

27.11.2009 22:03

Mă numesc Mihaela Roman şi de 12 ani sunt profesor de informatică. Funcţia mea din cadrul clubului nu e aşa de importantă, prefer să spun că sunt membru fondator.

Viitorul meu soţ, Cristi Isop – preşedintele Sport Club Columna, profesor suplinitor de limba engleză începând cu 15 septembrie 2009.  Cunoscător de engleză, franceză, germană şi începător la spaniolă şi japoneză, absolvent al Facultăţii de Drept trece prin aceaşi perioadă dificilă prin care trec majoritatea românilor. Naţionalitate: aromână.

Punctul nostru comun: scrabble.

Diferenţe semnificative: înafar de faptul că eu sunt femeie şi el bărbat,  eu am înclinaţii spre real el spre uman există o mare diferenţă: eu sunt de stânga (ca şi orientare politică).

Acum aproximativ un an ne-am cunoscut la clubul de scrabble de pe internet şi am hotărât să ne trăim restul vieţii împreună. Dacă această decizie este greşită sau nu, o să hotărască destinul, însă, cu un lucru sunt convinsă că am greşit: am luat hotărârea, noi nişte pârliţi, să facem ceva pentru promovarea scrabble-ului (jocul care ne-a unit), pentru sportul românesc şi nu în ultimul rând pentru sufleţelul nostru: să deschidem un club sportiv cu secţie de scrabble pe care să o finanţăm din cursurile de arte marţiale. Acum un an, nici nu concepeam că  viitorul meu soţ o să-şi găsească aşa de greu de lucru.

Am fost sprijiniţi din toate punctele de vedere de Federaţia Română de Scrabble şi Direcţia pentru Sport Mehedinţi cărora le mulţumim şi pe această cale. Clubul Columna s-a născut în vara acestui an.

Din cauza situaţiei financiare nu am putut deschide secţia de arte maţiale motiv pentru care secţia de scrabble a avut de suferit. Sponsori? Până acum nimeni nu a acceptat să sponsorizeze echipa noastră de scrabble. Cred că foarte mulţi români nici nu au auzit de scabble!!!

Ne-a mai mers bine pe un plan. Surpinzător, pentru mine, am fost indexaţi în google la aproximativ 2 zile după ce am creat site-ul oficial al clubului Columna şi, după aproximativ 2 luni ni s-a dat un neaşteptat PR  3. Dumnezeu să ne ajute să ajungem şi noi la PR 4!

Ce ne-a adus infiinţarea clubului? Instabilitate financiară pentru că deschiderea lui ne-a costat destul de mult şi putem lua în considerare şi o  surpriză neaşteptată de cenzură în clubul de scrabble de pe internet care a avut loc ieri, de ziua de naştere a lui Cristi.

Puţin probabil aş zice eu ca cenzurarea să fie din cauza limbajului trivial de pe #15; eu, una, vorbesc rar pe #15 şi în general mă iau de cei ce fac propagandă electorală, pun manele sau vorbesc obscen. Cei care ne dau un finger or să vadă că profilul nu mai apare, că nu putem răspunde nici pe #15 şi nici în privat.

Dacă link-ul către pagina clubului este problema, atunci cred că ar trebui să fie cenzurati toti care au link-uri la finger sau postează pe canale diferite link-uri şi nu sunt membrii suport. Tot la fel pot concluziona că poate fi cenzurat oricine nefiind nevoie de un motiv având în vedere faptul că nu ni s-a comunicat pentru ce am fost cenzuraţi, iar noi nu ne ştim vinovaţi de nimic. De ce ar avea nevoie cei care nu au conturi suport să posteze link-uri, să folosească comanda tell sau mess? Pană la urmă, ce tupeu au cei care nu sunt membrii suport să se ia de cei care vorbesc porcării pe 15?

Prin urmare,  refuz să cred că statutul de membrii fondatori ai unui club sportiv fără a face parte din grupul suport este motivul cenzurării noastre şi susţin acest lucru datorită faptului că noi promovăm scrabble şi mijloacele de antrenament, iar cei ce au făcut clubul de scrabble de pe internet sunt oameni foarte deştepţi, ci mai degrabă ar trebui să-i mulţumim pentru acest lucru unei anumite domnişoare care ne-a pus gând rău şi care, cu siguranţă, umblă cu şopârlica. Şi mai scriu încă o dată că-i mulţumim pentru că: acum avem mai mult timp pe care-l să-l petrecem împreună, jucăm mai mult scrabbuli şi scrabble pe tablă, putem acorda mai mult timp lucrurilor mărunte care ne pot face să zâmbim şi nu ne mai enervăm atât de des pe partenerii de joc de pe internet.

Să vă smulgem un zâmbet! Să ne aducem aminte de clipe plăcute petrecute în trecut şi de faptul că urmează sărbătorile. În acelaşi timp, o dedicaţie pentru cei care ne fac să ne simţim din ce în ce mai importanţi şi mai mândrii de noi, făcându-ne "reclamă" adminstratorilor şi cenzorilor clubului de scrabble de pe internet.

hemmiha 

Back

Topic: Să facem prezentările

No comments found.

STARSlist Page Rank TOP-RO - Top siteuri din Romania