29 unitare

26.02.2010 17:37

Produse pentru copii, Jocuri si jucarii

 

M-am hotarat sa fac pentru prieteni si doritori, saptamanal, o mica problema de scrabble care sa umple timpul dependentilor si sa le dea de gandit in scurtele pauze de ISC! Vad ca prima provocare a prins. Am primit mai multe raspunsuri la "29 unitare" dar cea mai mare solutie peste ce am gasit eu mi-a trimis-o Misha46.

Solutia gasita foloseste acelasi cuvant de 15 litere ca si mine numai ca legaturile si dezvoltarea sunt altele de unde si diferenta fata de provocarea lansata, de 14 puncte.

O sa incerc sa va provoc saptamanal cu o problema pe care o veti gasi in finger-ul "jmecheru", "samaritean", "amane" sau "glagore". Va multumesc pentru interesul pentru scrabble.

Al dvs Cristian MANEA 



1. H7 CESIONA 66
14F COTATII 69
15E CU 4
15D ICUL 7
15B UNICUL

15 I  CU  6
15I CUNICULICULTURI 514

TOTAL = 672 p

 Enunțul problemei se găsește la 29 unitare.

 

Back
STARSlist Page Rank TOP-RO - Top siteuri din Romania