Am tupeul sa-mi exprim parerea

10.11.2009 21:15

Iată că nu m-am potolit şi am început din nou să-mi exprim părerile spre dezamăgirea unor persoane foarte importante  şi foarte culte (sau aşa se cred ele). Având în vedere că nu prea am nici în clin nici în mâneca cu materiile de uman, am tupeul să scriu câte ceva şi sa-mi exprim părerile. Până la urmă de ce nu!? Eu nu sunt om? Eu chiar nu am nimic de comentat?

De exemplu pot să comentez şi eu despre folosirea scrabromului, că tot e la modă acest subiect. Sincer nu mă interesează cine îl foloseşte şi cine nu, sau dacă crede cineva ca folosindu-l pe ISC devine buricul pământului acumuland aproape victorie după victorie. Tot ce ştiu este că dacă-l bat pe unul/una care foloseşte scrabromul, cinste mie! Dar de cele mai multe ori când am bănuit pe cineva că foloseşte scrabromul am ajuns la concluzia că m-am înşelat pentru că atunci când mi-am verificat partidele mi-am dat seama că am jucat prost sau foarte prost. Nu pot spune că nu am întâlnit pe ISC pe unii despre care am fost şi sunt convinsă că au folosit scrabbromul: numai depuneri de top, folosirea mai multor cuvinte foarte rare sau chiar 7 scrabble puse consecutiv începând cu prima depunere (a avut noroc cu carul sau şi asta e puţin spus!). Scrabbromul a fost creat în alt scop, nu pentru a-i ridica pe cei mai puţin dotaţi în ale scrabble-ului la ratinguri la care nici nu ar fi visat.

Oricum, de când mi s-a întâmplat acest lucru (este cam un an de atunci) m-am mai maturizat şi eu un pic şi am învăţat să accept persoanele foarte norocoase. La urma urmei, când am fost în toane bune nu m-am putut plânge de norocul meu! Parcă-mi alegeam literele: ori scrabble ori valori cu vocalele ajutătoare. Totul a fost bine şi frumos până când mi-am verificat partidele şi mi-am dat seama că partenerul de joc a jucat mai prost ca mine sau nu a avut noroc la litere iar eu am fost destul de departe de a mă descurca remarcabil.

Nu-mi plac jocurile sub 15 minute. Nu-mi e frică să afirm acest lucru deoarece mă autoconsider începătoare (aproximativ 1100 partide jucate într-un an şi câteva luni). Caut să joc partide de calitate deşi sunt conştientă că la timpul meu de joc pot întâlni o rezistenţă puternică – poate chiar să joc împotriva „scrabbromului” ceea ce ar fi aproape echivalent cu a juca cu un robot (omul alege unde şi ce depunere să facă).

Asta nu înseamnă că nu am tupeul să joc şi la timp mic deşi numai dacă aş reuşi sa-l bat pe danivinca cred m-aş simţi mândră de mine fiind singurul cu care îmi face o deosebită plăcere să joc la 5 minute. Nu contest faptul că sunt mulţi jucători foarte buni care joacă la timp mic şi joacă frumos, însă în majoritatea partidelor de acest tip pe care le-am jucat pe ISC aveam impresia că partenerul de joc caută doar să blocheze şi să arunce cuvinte pe tablă numai pentru a se încadra în timp. Nu o dată am întâlnit persoane care nu depun mai mult de patru litere la un tur. Închipuiţi-vă ce partidă iese când se întâlnesc două personaje de acest tip! Din punctul meu de vedere acestor partide le lipseşte „sarea şi piperul” chiar dacă unii ar spune că acesti jucători stau bine cu strategia, gândesc repede şi cu siguranţa nu folosesc scrabbromul. Şi în plus, dacă în zece partide jucate la un timp pe care ţi-l alegi reuşeşti performanţa de a depune 0-3 scrabble mi se pare că ar trebui să-ţi dea de gândit!

Când o sa ajung şi eu la un număr de partide mai măricel (sa zicem, cel putin 4000) poate o să gândesc altfel şi o să văd şi frumuseţea partidelor la timp scurt. Sunt convinsă că dacă o să-mi schimb parerea se va datora faptului că o să mai întâlnesc persoane care joacă la fel de frumos sau mai frumos ca danivinca.

Până atunci prefer să joc cu cineva care foloseşte scrabbromul iar dacă-l bat să mă simt mândră de mine.

hemmiha

Back

Topic: Am tupeul sa-mi exprim parerea

No comments found.

STARSlist Page Rank TOP-RO - Top siteuri din Romania