La vremuri de restrişte

30.12.2009 00:38
Electronice, Electrocasnice

După câte ştiţi eu şi Cristi am primit de la persoanele abilitate de pe ISC un cenzor 3 pentru că ochii noştrii frumoşi…  sau ştie cel ce a făcut acest lucru de ce a vrut să nu putem folosi comanda tell şi de ce nu trebuia să ni se vadă profilul; partea cea mai interesantă a fost că nimeni nu a putut să ne ofere nicio explicaţie pentru ce ni s-a făcut acest minunat cadou. Oricum, perioada de pedeapsă a trecut şi aşteptăm o nouă perioadă sau excluderea, motivul ar fi tot ochii noştrii frumoşi. Oricum, mi-a trecut pe la urechi că unii dintre voinicii ISC-ului ştiu de ce am fost consideraţi cu ochi frumoşi şi nu numai. Eu am o vorbă. Dumnezeu e sus şi vede!

Ceea ce mi s-a părut mie cel mai greu de suportat a fost faptul că nu puteam folosii comanda tell. Eram obişnuită să votez la duplicat şi făceam câte o alegere… iar calculatorul, prompt, îmi dădea acelaşi mesaj prin care mă informa că n-am voie să folosesc această comandă.

Cel mai mult m-au dezamăgit unele persoane de pe ISC, care au impresia că sunt VIP-uri, şi care aşteptau să le sărut mâna sau să le adresez un salut. Apropo! Sărut doar mâna popei şi de multe ori nici pe a popei nu o sărut. Nu sunt prost crescută să nu salut dar, măcar, dacă vedeţi că cineva nu vă răspunde la salut daţi şi voi comanda vars nume şi vedeţi dacă are un cenzor diferit de 0. Zău, aşa. Atâta tam-tam că cineva nu vă răspunde la salut fără să vă uitaţi dacă poate face acest lucru? Asta pentru VIP-urile mai mici… că alea MARI… wow… unii chiar şi-au scris la finger “nu saluţi, nu joc”… păi aştia aşteptau câteva secunde şi dacă nu vădeau un salut politicos, anulau partida. Păi, da. Am ajuns eu, o femeie, să sărut mâna bărbaţilor şi femeilor!!! Să spun prima “buna ziua” că doar sunt bine crescută şi să-mi răspundă un bărbat. Că de… pe vremuri femeia nici nu ridica ochii la bărbaţi, dar barem să le spună TU sau BUNA! Dar şi bărbaţii erau educaţi: salutau primii şi-şi scoteau pălăria. Acum, deh, dacă nu prea au ce să-şi mai ridice de pe cap înseamnă că şi regula de a saluta primii s-a anulat.

A nu se înţelege că nu sunt de accord cu salutatul. Mi se pare normal să salut şi să răspund la salut dar nu mi se pare normal ca cineva să se roage de mine să fie salutat (direct sau prin intermediul altuia), să considere un principiu de valoare faptul că el/ea trebuie să fie salutat/salutată şi să nu conceapă faptul că mai există pe ISC şi oameni “bătuţi de soartă” cum am fost noi până acum câteva zile.

Ca o completare: VIP-urile au fost în număr mic, majoritatea cu care am jucat în această perioadă s-au gândit, poate, că sunt mai puţin comunicativă şi mi-au dat şansa la o partidă sau mai multe.

Acum la sfârşit de an să uităm de cele rele şi să ne gândim că poate, viitorul an va fi mai bun. La mulţi ani!

hemmiha

 

Back

Topic: La vremuri de restrişte

No comments found.

STARSlist Page Rank TOP-RO - Top siteuri din Romania